2010. augusztus 2., hétfő

Megmosolyogtató és elgondolkodtató.




MISZTIKA !


Spirituális világban a MANASZ szó azt jelenti, Angyaltudat, képtudat, képalkotás. Ebből fakadóan következtethető, hogy a Lélek tudati oldalát jeleníti meg a külvilág számára. A misztika világa azoknak való igazán akik hisznek benne és nagyjából értik hogyan működik ez a világ. Néhány számomra emlékezetes és tanulságos esetet sorolok fel, amely velem történt meg. Az elmúlt 3 évben amióta az Arkangyaljaim bizalmát élvezem számos olyan eset fordult elő velem, elgondolkodva a történteken azt hiszem nélkülük már nem élnék. Történt egy alkalommal most az elmúlt télen. lefekvés előtt még jól megraktam a kandallót fával, és elaludtam. Arra ébredtem mintha rázna valaki, és nagyon büdös van mindenütt. Villanynál már jól látszott a kb. 40. cm. magas füstréteg lent, amely valószínű szénmonoxidot is tartalmazott esetleg folytó metánt mert belélegezve folytó hatást éreztem. Azonnal ablakot nyitottam és kerestem a füst okát amikor megtaláltam már csak szikra volt a tűztérbe bent, a szobában meg hideg friss levegő. Másnap első dolgom volt felderíteni a relytéjt. A kéményből leszakadt korom elzárta a füst útját ott akol a cső csatlakozik a kéménybe. A füst ezért jött vissza. Egy másik alkalommal olyan helyre akartam elmenni ahol még soha nem jártam Budapesten,és elindulás előtt még itthon kétszer is elestem az udvaron így a ruha ami rajtam volt alkalmatlanná vált az utazásra és maradtam. Később megtudtam a Hely ahova indultam egy Bűntanya Pesten, és eleve veszekedni odamenni veszélyes lett számomra, mivel egy sérelmet szerettem volna lerendezni, mely engem ért a Neten. A harmadik talán a legszebb és legérdekesebb eset volt számomra. A Nagy Júniusi esőzések kezdetekor álltam a szoba ablaknál és figyeltem a felhőket. Közöttük jól kivehetően egy örvény alakult ki amely lefelé vette útját kb, tőlünk olyan 4-5 km-re. Mielőtt a földig ért volna a tornádó hirtelen megszűnt és láthatatlanná vált. Közben kezdett elsötétülni az Ég mert érkezett a vihar. Jól láttam először a jég fog érkezni, hiszen a fehér jégfüggöny és a súgás erre utalt. Láttam átjönni a holtrába közepén és önkéntelenül is hátra léptem mert azt gondoltam betöri az ablakot. Az utolsó pillanatban egy légörvény mint valami láthatatlan kéz, utca hosszba fordította a jégfüggönyt és láttam elmenni majd megszűnni,és már csak eső esett. A három eset számomra elég tanúlságtétel ahhoz, hogy meggyőződjek az Arkangyalok irántam való segítő kezeinek a valóságát, és bizonyosságát. Ettől eldöntheti az olvasó mosolyog e a Misztikán vagy elgondolkodik rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése