2010. július 19., hétfő

Életminőségek szintjei ösztön>lélek












Bevallom amikor az Asztrológia tanulása közben ehhez a fejezethez értem, kihagytam egy időre, mert nem értettem a célját ezen ismeret anyagnak. Később amikor Sorsokat elemeztem jöttem rá, mindig visszaköszönt ez a rész, ugyanis nem értettem miért állt meg valaki 9, X. 11.-s házas NAPPAL az ösztönös életmód szinten amikor EZ AZ ÉG TETEJE. van egy idevágó modulom :-





Aztán ébredtem rá a tapasztalat szerzéseim folyamán, (megfigyelések) hogy mindig az határozta meg ki meddig jutott el a tanulásban és az életminőségben, hogy a NAPJA hányadik fokon áll a jegyben. A könnyebb megértés miatt a saját horoszkópomból magyarázom el a releváns elméletemet. A cél mindig a NAP legmagasabb szintjének az elérése annak, akinek a Sorsfeladata ezt diktálja, érthetőbben erre van késztetése. Nekem miért is ? Látható a születésem pillanatában a NAP a HALAK 24°-n állt a 3. házban ez körülbelül éppen a Marsall szigetek felett járt. A nap aznapi felkelő pontja a horizonton a NYILAS csillagkép 16° alatt akkor, amikor először levegőt vettem az anyaméhen kívül, és magamba szívtam e lelket mely éppen bennem lakozik. Ez az Aszcendensem személyiségem és ilyennek lát engem a külvilág de ez a TEST,LÉLEK SZELLEM egysége vagyis a hármas az Ego. Mivel a NAPOM A 3. Dekanátusban áll (0-10, 11-20, 21,-0 (30) ) ez a SKORPIÓS NAP méghozzá a legfelső szint a Spirituális lélek szintje. Talán sikerült érzékeltetnem mindig az a a cél a szintek elérésében ahol a NAP áll vagyis

0-10° ösztön
11-20° tudat
20° felett lélek

Valahol érzem, hogy ez kissé hihetetlen annak aki többet akar ennél, de a spiritualitás szintjén 95%-n igaz, ám ha van kivétel az csak erősíti a szabályt. Bízom benne sikerült megértetnem magam és nem gondolja rólam a tisztelt olvasó, minek áll ennek a NAPJA 24°-n amikor ilyen hülyeségeket ír. Köszönöm szépen a Figyelmet !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése